søndag 27. februar 2011

Jentetur til Tyrkia!

Nå har jeg og jentene mine så smått begynt å planlegge en aldri så liten jentetur til varmere strøk!
Vi skal få låne en leilighet --> Wips! Så trenger vi bare flybill. tur retur Antalya. Leiligheten ligger i Alanya. Dette blir 4. gang jeg reiser til Alanya. Men, det gjør ingenting! Jeg elsker Tyrkia. Utrolig hyggelige mennesker og fin atmosfære :-)
Dette trenger jeg nå! Noe å glede meg til og se frem til! Sist gang jeg var i Tyrkia var jeg i Kusadasi. Det kan du lese mer om HER

Bildet er lånt fra denne siden

2 kommentarer:

  1. Åå, det hørtes deilig ut! Jeg holder faktisk på å se på turer til Alicante nå i påsken! Savner sånn sommer og sol, og vet jeg ikke er den eneste! Hehe. Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  2. Ida: Sommer og sol ja... Føles ut som en evighet siden jeg følte varme på kroppen sist! Denne vinteren har vært helt for jævlig synes jeg :-( Spania blir nok knall i påsken! Kos deg med planleggingen ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...