søndag 20. februar 2011

Kjernesunt Kosthold

Jeg og M har tidligere prøvd ut Kjernesunn Familie konseptet. Sist gang var det pengene som stoppet oss. Det ble for dyrt for oss å leve helt økologisk i Norge. Trist, ikke sant? Vel, jeg har tatt frem disse fantastiske bøkene fra bokhylla igjen. Jeg tror vi trenger en ny endring.
Ikke det at vi spiser så jævlig usunt, men jeg tror alltids vi kan bli enda flinkere! Nye matvarer, samt nye oppskrifter skal inn til oss igjen!
Noe jeg elsker å se på tv er "Du er hva du spiser" som går på søndag formiddag på Tv3! Jeg føler meg ufattelig sunn i forhold til de som er med der! 
Du kan lese mer om sunt kosthold HER, i min tidligere blogg :-)
Noe jeg vil innføre til kostholdet denne gang er:
  • Mer frukt & grønt 
  • Mer linser & bønner
  • Bytte ut ku melk med vann og soyamelk
I dag skal jeg kose meg i sofakroken med disse Kjernesunn Familie bøkene :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...