fredag 8. juli 2011

Shopping uke 27 - Korres, Cubus, Jeans Shirt & ecoTools

Til bursdagen min fikk jeg masse fine gaver hos kjærsten min ♥
Denne uka ble gavekortet fra Kicks brukt! Jeg elsker Kicks! De har så masse fint :-)
Ellers ble det en tur innom Cubus & Only.

Korres Lip Butter er mine favoritter!
Fargen Jasmine er bare nydelig ♥

Har fått meg glattetang, og da er varmebeskyttelse et must!
Har du prøvd denne fra Got 2 Be? Kanskje du har andre å anbefale?

Fargerik ørepynt fra Cubus! 59 kr
Love,Love,Love them ♥

Jeans-skjorte fra Only - Tilbud 150 kr
Perfekt å slenge på seg om det sku begynne å regne, eller bli småkaldt :-)

Pakke fra iHerb - ecoTools til en meget billig penge!
Betalte under $10 - Rundt 60 kr. Kjempemyke gode børster! Veldig fornøyd :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...