torsdag 4. august 2011

Kjære Gud ♥

22. Juli 2011;
I det jeg er på vei ut av Oslo mot Gardermoen, på vei til venner og familie i nord Norge rammes Oslo og Utøya av terror og grusomheter som Norge ikke har sett maken til siden krigen.
Jeg har grått foran nyhetene på tv, jeg har diskutert og snakket med venner.  Jeg har ikke ord!
Måtte den syke jævelen få den straffen han fortjener...
Mine tanker går til alle de berørte, dems familier og de stakkars ungdommene som var på Utøya.

Nå er vi tilbake i Oslo ♥
I kveld skal vi til domkirka - Legge ned blomster og tenne lys♥

Denne ble med meg fra Tromsø - Skal rammes inn snart.
Mamma lærte meg dette verset når jeg var liten jente.
Jeg kjøpte det med tanke på det som skjedde i Oslo & Utøya ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...