lørdag 17. september 2011

Yankee Candle

Idag har jeg vært på Nordby senteret i Sverige; Kom over en butikk som solgte masse Yankee Candle! Fikk med meg to forskjellige som skal brukes i duftlampe. Blir spennende å se hvor mye de lukter :-)
I Oslo selges Yankee Candle på Glass Magasinet som jeg vet om. Perfekt å gi bort som venninnegave, bursdagsgave eller julegave!

Cherry Blossom & French Vanilla - 20 kr pr. stk
De lukter himmelsk begge to!



Slik blir den når den varmes opp:
Og ja, det lukter skikkelig godt her nå! Mmm :-)
Har du noen Yankee Candle? Hva er favoritten din?

2 kommentarer:

  1. Jeg har mange Yankee candle lys og mange favoritter :) Siste jeg kjøpte var Warm spice (http://www.yankeestore.no/?view=product&side=info&p=501&pg=140#Yankee Candle - Warm Spice Duftvoks) og den er veldig god! :) Ellers er jeg veldig glad i Clean cotton, Macintosh Spice, Fluffy towels, winter wonderland og beach walk <3

    Fin blogg du har forresten :)

    <3 Vilja <3

    SvarSlett
  2. Skal kikke etter de du nevnte neste gang jeg skal kjøpe. Kommer nok ikke å bli så lenge til tenker jeg. Brenner mye lys nå på høsten :-) Hyggelig å høre at du liker bloggen :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...