lørdag 1. oktober 2011

Omtale Bourjois!

Etter tips fra en eller annen blogger fikk jeg høre at Asos solgte "Bourjois" sminke!
I første omgang ble det ny foundation og det berømte bronzing pudderet!
Nå har jeg testet begge to en god stund - Her kommer dommen!

Har aldri skrevet omtale før, så jeg er kanskje ikke den beste til å forklare. Har du noen spørsmål ang. produktene må du bare spørre :-)



Bourjois Bronzing Powder: Denne hadde jeg kjempeforventninger til, men ble ganske skuffet egentlig! Synes den ga liten farge payoff! Må nesten vri kosten nedi for å få farge. Flere som har samme oppfatning som meg eller? Liker faktisk Nyx sin Mosaic Powder i fargen Latte mye bedre! Den er billig, men veldig bra! Du kan se bilde av den her.http://frurosenberg.blogspot.com/2011/07/shopping-uke-26-nyx-sinful-colors.html

Bourjois Healthy Mix Foundation: Grei + - Ikke noe mer enn det. Den gir ganske liten dekkevne, men på den andre siden er den lett å blende inn i huden og jeg liker den ganske godt egentlig. Huden føles fresh og virker ikke fet. Grei å bruke de dagene man har en god "hud dag" eller man ikke trenger å dekke så mye. Men det er faktisk den foundation jeg bruker mest nest etter Mac Studio Fix +.

Fargen Vanilla 52 er perfekt til min hud nå.

4 kommentarer:

  1. Jeg liker også foundationen der ganske godt selv. Fin til hverdags :)

    SvarSlett
  2. sminkehimmelen: Men, har du prøvd Bourjois Bronzing Powder? Hva synes du? Synes den gir så lite farge ass!

    SvarSlett
  3. åhhh jeg ser du har testet noe fra Bourjois! Har du prøvd mye forskjellig? En stylist fortalte meg en gang at det var de samme som lager Chanel sin makeup som lager denne og at innholdet er det samme....etter det har jeg vært litt nysgjerrig på merket. Men slår det alltid fra meg da jeg synes produktene ofte ser litt kjipe ut, jeg klarer liksom ikke helt å ha trua....men hvis du har noen go'tips så gir jeg de en sjanse! :)

    SvarSlett
  4. Ladybird: Har bare prøvd disse to. Blir mer og mer venn med foundation de dagene jeg ikke trenger å dekke så mye, så den er jeg ganske fornøyd med! Bronzeren derimot var en skuff for min del... Chanel og Bourjois? Jøss! Vel, konsistensen mellom denne foundation og Chanel Aqua Vitalumiere er "ganske" lik. Men, må si at jeg absolutt foretrekker Chanel sin :-) Du burde prøve om du er usikker! Kan jo være at du liker de kjempegodt - Prisen er det ingenting å si på :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...