torsdag 3. november 2011

Oktober

Oktober har vært fantastisk! (Stort sett ;-)
De siste ukene har flydd av gårde!

Jeg har hatt langt av besøk min fantastiske forlover og bestis og et litt kortere besøk av en annen god venninne fra Tromsø ♥
Rett etter at de hadde dratt kom mamma & pappa ♥ Kjempekos!

En ting er iaf sikkert; Man er ingenting uten venner og familie!
Jeg er så lykkelig for at jeg har så mange gode venner rundt meg!
Man klarer ikke alt alene her i verden, og det er ikke meningen heller ♥

Oktober har bl.a hatt matforgiftning og by på, en del shopping og nye hudpleie kurs!
Nå ser jeg frem til Paris tur, julebord, være med vennenne mine og kose meg med kjærsten før jule-innspurten kommer for fullt!

God høst alle sammen!

Jentetur, Tyrkia 2011 ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...