mandag 9. januar 2012

Norske interiører nå!

Denne boka har jeg ventet lenge på! Har vært utsolgt i evigheter! Men, nå fikk jeg endelig tak i den via Bokklubben.
20 norske hjem er fotografert av Isabel Watson og Erle Kyllingmark.
Så mange forskjellige stiler, så mange muligheter og løsninger!
Jeg elsker den ♥ Så mange flotte bilder! Perfekt gave til en interiør-junkie! Nå skal jeg pakke meg inn i pledd, kose meg med en te-kopp og boka mi ;-)

 Så nydelige bilder! Så fin pus!

 Skulle gjerne hatt dette kjøkkenet!


2 kommentarer:

  1. What, har den blitt trykt opp på ny!? Takk for opplysningen! Da kan jeg endelig få levert min bibliotekbok tilbake der den hører hjemme.. :)

    SvarSlett
  2. Anonym: Hehe, ja den er tydligvis tilbake. Hadde ikke sett for meg å få tak i denne boka mer, så det var gledelig :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...