søndag 29. januar 2012

Omtale - Fresh Soy Face Cleanser

Etter at jeg så pixi2woo m.fl på You Tube hadde denne som favoritt rens har jeg vært på utkikk etter den. Jeg har lett på nett og i Paris etter denne uten hell.
Forrige helg kom jeg over en ukjent nettside for meg som hadde denne! *Lykke*
Fresh Soy Face Cleanser, 50 ml til 99 kr. Ganske dyr i grunn med tanke på så liten mengde, men jeg måtte bare teste den! Jeg bestilte den fra denne siden:
http://www.nordicbeautyshop.com/no.html?product_currency=NOK


Har testet den ut i et par dager. Fikk ikke noe wow opplevelse, men absolutt en god, mild rens. Huden blir supermyk og glatt etter rens, føles absolutt ikke tørr eller stram. Lukter mildt med et hint av agurk og rose. Konsistensen er veldig lett, nesten som en mellomting av gel og melk. Den skummer lett. Bruker rensen sammen med en rensebørst fra The Body Shop, du kan lese mer om den HER.

Usikker på om jeg blir å kjøpe den igjen, men mye mulig. Den gjør jobben sin bra, og jeg er absolutt ikke misfornøyd. Kjøpte to stykker, skal ha den ene i toalettmappa til reise bruk. På sikt kan denne bli en ny favoritt :-)

Jeg bruker ikke denne til å fjerne sminke, kun til rens etter at sminke er fjernet med Simple wipes og/eller med Bioderma.


Hva er ditt favoritt rense produkt?

1 kommentar:

  1. Jeg er veldig glad i Decleor sitt rensevann :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...