fredag 25. mars 2011

Vichy & Cliniderm

Denne uka har jeg vært på to solkurs med jobb - Vichy & Cliniderm.
Fine goodiebags ble det, jeg er kjempefornøyd! Fått friska opp sol kunnskapene mine også :-)

Min favoritt solkrem gjennom tidene er absolutt Cliniderm! Den trekker fort inn i huden, holder lenge, beskytter godt og blir ikke så jævlig sticky som mange andre solkremer gjør!

Solkrem er et must for å beskytte seg mot solas skadelige stråler. Jeg vil ikke se ut som et rynketroll når jeg blir eldre! Men, jeg blir nok å bruke høyere enn faktor 15 i ansiktet :-) Blir brun og fin for det vøtt! Bruker dag og nattkrem fra Cliniderm også for øyeblikket, kjempe fornøyd! Bruker denne på dagen og denne på nattan. Passer huden min perfekt!

Vichy Eau Thermale spray er helt fantastisk! Særlig når det er sommer, sol og varmt! Den inneholder thermalsk kildevann som virker fuktgivende og nærende på huden. Klarer meg ikke uten den altså! Perfekt å ha i kjøleskapet, ha med i sminkepungen, på flyturen, på stranda. U name it! Kan absolutt anbefale Vichy, de har masse bra hudpleie. Bruker bl.a rensen fra Vichy Normaderm serien.

Cliniderm og Vichy fås kjøpt på apoteket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...