mandag 11. april 2011

Fet hud? Mine favoritter!

I det siste har det tatt helt av! Har aldri hatt så fet hud som nå!
Endte opp med at jeg måtte ta en graviditetstest med hjem, bare for å sjekke. Jeg var sikker på at det var crazy hormoner som fucka til huden min denne gang! Men, det ikke no på gang der, så da får jeg bare være ekstra flink til å ta vare på huden :-) Rense morgen og kveld, god fuktighet på natta og mattende fuktighetskremer på dagen.
Etter litt ekstra omtanke, merker jeg at huden begynner å stabilisere seg igjen.
Takk og pris!
Jeg har hatt fet hud i masse år, og har prøvd det meste på markedet. De produktene jeg bruker nå er jeg veldig fornøyd med og blir nok ikke å bytte de ut på en stund.

Denne mattende fuktighetskremen fra Vichy Normaderm bruker jeg nå på dagtid. Den gir nok fukt til huden min, samtidig som den holder huden matt litt utover dagen. Extra + er at den har UVA beskyttelse 15. UVA strålene påvirker huden slik at den produserer mer talg. UVB beskyttelse er det desverre ikke...

For å fjerne mascara bruker jeg Simple wipes
La Roche Posay sin Effaclar rens bruker jeg på en bomullspad for å fjerne siste rest av foundation og pudder. Siste rense rutine er Vichy Normaderm sin rensegel. Den bruker jeg både morgen og kveld. Vichy Normaderm tonic kjøpte jeg inn etter at huden min endret seg. Den er ganske sterk, og matter ned huden skikkelig!Trenger ikke nødvendigvis bruke den på kvelden.

Ellers har jeg god erfaring med Exuviance sine renseprodukter.

Hva bruker du til din hud?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...