søndag 10. april 2011

Loppemarkedfunn - April 11

Endelig har loppemarkedene kommet til Oslo igjen! Forrige helg var jeg på Huseby.
Denne helgen alene var det 14 loppemarkeder rundt omkring i Oslo!
Jeg fikk med meg Smestad (favoritt) på lørdag og Ullevål på søndag :-)

Har funnet masse pent brukte og ubrukte klær fra Zara, Bik Bok, H&M, Benetton og American Vintage. Folk gir bort masse flotte klær som verken ser brukt eller slitt ut! Ellers fant jeg en rød veske/sekk i skinn til 10 kr, en fiskespade, norgesglass m.m! Slenger med bilder av noe av det jeg har funnet :-)

Fant dette nydelige, gamle detaljerte kartet over Paris på Ullevål i dag. Jeg elsker det og det skal rammes inn asap! Fikk det for 20 kr; Kupp! Det er stort og veldig fint, dog litt slitt :-)

Jeg har lite "nytt" og fancy kjøkkenutstyr. Liker ting med sjarm. Disse to skålene fra Ullevål klarte jeg ikke gå fra! Perfekt til suppe, en liten salat eller lørdagsgodis! 10 kr for to :-)

Jeg har en kjærlighet til engler... Disse søte Ikea koppene var pyntet med glansbilde engler. 5 kr for begge på Ullevål. 

Cardigans, lang genser og en luftig jumper fra Ullevål. 35 kr for alt!

Denne dressjakken fra Benetton ble med meg fra Huseby forrige helg! 
Den sitter som et skudd! Betalte fint lite for den :-)

Søte, nye sommertopper fra Smestad. Fikk de for slikk og ingenting ;-)

2 kommentarer:

  1. Du hadde funnet mye lekkert da! Heeeldig! Har virkelig kunne tenkt meg en tur på loppis i Oslo. Dere har jo sykt mange av dem fremover! Heeeeldig!

    SvarSlett
  2. KAYSO: Ja, nå braker det løs! Mine favoritter er absolutt Smestad og Vinderen skole som ligger på vestkanten. Finner alltid mye fint der. Men prøver stadig nye loppemarkeder :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...