mandag 18. juli 2011

Bryllup - Paris del I

Nå er datoen satt; 29. juni 2012 blir vi herr & fru Rosenberg ♥
Jeg vet fortsatt ikke hvor jeg skal begynne med planleggingen og begynner så smått å få litt panikk! Ikke mye, men litt! Jeg har bestemt meg for å ordne tre ting asap;

1. Gjøre gjestelista komplett (har 32 foreløpig)
2. Finne forlover (skal spørre til helga ::))
3. Reise til Paris for å finne restaurant og hotell
Ok, 4 ting! Skal prøve å få fixa fotograf på egenhånd! Blir så dyrt å leie der nede...

Paris turen blir i november, har booka leilighet! Gud som jeg gleder meg!
Kjole finner jeg når bryllupet nærmer seg :-)
Er vel ikke så himla mye mer å tenke på når restaurant og gjesteliste er i boks? Er det vel?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...