tirsdag 19. juli 2011

REN

Var på REN kurs for et par måneder siden, men nå først har jeg fått varene jeg fikk velge ut. Etter lang betenkningstid valgte jeg: rens, øyekrem og serum. Jeg er så fornøyd med alle produktene, har vel brukt de stort sett hver dag siden jeg fikk de!
Har brukt noen REN produkter før, du kan lese om de her og her! REN sine produkter inneholder ingen:

- Petrokjemikalier

- Sulfater

- Parabener

- Syntetisk farge

- Syntetisk lukt

- T.E.A eller D.E.A

- Glyserol silikon

- Ikke testet på dyr
REN No.1 Purity Cleansing Balm
Lukter himmelsk av rose - Balmen skal masseres inn i huden før man
tilsetter litt vann og tørker av med en varm klut.
(Blir som en rensemelk når du blander med vann)
Bruker den stort sett om kvelden - Ny favoritt rens!

REN Lipovector Smoothing Eye Contour Cream
Kjempelett god øyekrem som skal forhindre nye rynker!
Perfekt! Bruker den morgen og kveld.

Deilig anti age serum som trekker super raskt inn i huden!
Lukter "tran" med det samme, men det forsvinner fort!
Bruker den før dag/nattkrem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...