søndag 14. august 2011

Loppemarkedfunn - August no1

Nå er loppemarked sesongen i gang! Som jeg gleder meg :-)
I dag var jeg innom Sogn kolonihage i Oslo. Brukte totalt 18 (!!!) kr og er meget fornøyd! Kom hjem med både Iittala glass og Lisbeth Dahl lysestake :-)
Dama som solgte meg det hadde nok ikke peil på hva hu solgte meg!
Lisbeth Dahl lysestake i fattigmannsølv: 2 kr!
Litt av sølvet er borte øverst, men det går bra.
Er satt på bordet med lys i allerede!

3 små lysglass i fattigmannsølv: 10 kr

 Iittala glass, 6 stk: 6 kr (!!!)
Jeg har to dessertskåler fra før, leter fortsatt etter flere!
Disse blir perfekt med noe søtt i ;-) Kirsebærvin kanskje?

På neste loppemarked skal jeg se etter flere Iittala dessertskåler og mandelkvern :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...