onsdag 10. august 2011

Mac dupes - Wet `n Wild

Mac øyenskyggene er kjempefine, men prisen er nokså stiv. Hvis jeg bestiller Mac øyenskygger bestiller jeg helst refill øyenskygger til Z-Palettet mitt fra ACW.
På You Tube kom jeg over emilynoel83 som hadde funnet dupes (billigere kopier) av fine Mac skygger.

Jeg falt helt for Wet `n Wild palettet "Walking On Eggshells" som er en dupe av:
* Mac Shroom
* Mac Cork
* Mac Naked Lunch


Wet `n Wild palettet fant jeg til 69 kr på Nelly av alle steder! Frakt; gratis om man betaler med Visa.
Gleder meg skikkelig til å teste ut palettet! Fargene er kjempe pigmenterte!



2 kommentarer:

  1. Hei. Som jeg svarte på bloggen min, så har jeg ikke testet ut Wet N'Wild før, men etter dette innlegget ditt så sjekket jeg ut Nelly og Ebay. Fant denne fra en trygg selger for 8 dollar (ca. 45 kr) og gratis frakt. Så nå er den på vei til meg også. :)

    SvarSlett
  2. Så spennende! Gleder meg til å se hvilke du har kjøpt! Har tilgode å handle fra Ebay, synes det er litt skummelt å handle derifra. Hører det er sykt vanedannende! :-/ Jeg er iallefall sykt fornøyd med det palettet jeg kjøpte fra Nelly. Mulig at jeg kan finne WNW i Paris til høsten? X fingrene for det :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...