torsdag 18. august 2011

Mine Favoritt Børster!

Nå begynner jeg å nærme meg den børste samlinga jeg føler at jeg trenger!
Ikke alt jeg har kommet over er like bra, men jeg tenkte jeg skulle poste mine favoritt børster som jeg bruker daglig/ukentlig :-)


Mange av børstene blir ikke brukt.
Bruked hovedsaklig de børstene som står i den sorte boksen.

Øyenskygge:
Bruker disse tre til øyenskygger.
2 "No 7" - Kjøpt på Boots apotek
1 "Kryolan" 14 - Kjøpt på en sminke butikk i Oslo.

Rouge & Contouring:
 Disse er mine rouge favoritter!
1 "Ecotools" - Kjøpt på Apotek 1
1 "Makeup Mekka" - Gave i Det Nye

Highlight:
"Mac 188" - Kjøpt til en Mac primer en gang.
Men, bruker den mest til highlight.
Kjøpt på Mac butikken i Oslo.

Blending:
Elsker disse!
Bruker mest Sigma, den har bedre børste enn Ecotools synes jeg.
1 "Sigma E25" - Kjøpt på ACW
1 "Ecotools" - Kjøpt på iHerb

Øynebryn:
Disse to er et must hver dag!
1 "Kryolan" 8 - Kjøpt på en sminkebutikk i Oslo
1 "Ecotools" - Kjøpt på Apotek 1

Pudder:
Mine absolutte favoritter!
1 stor kabuki fra "IsaDora" - Kjøpt på Vita
1 "Ecotools" - Kjøpt på iHerb

Foundation:
Bruker mest fingre til foundation, men om jeg bruker børst blir det denne!
"Sigma SS190" - Kjøpt fra ACW

God, men...
Denne fluffy "Sigma F30" er kjempegod! Men den mister så sykt med hår!
Kjøpt fra ACW. Har gitt opp å bruke den :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...