torsdag 18. august 2011

Shopping uke 33 - Mac & Urban Decay!

Ny pakke fra ACW! Denne har jeg venta lenge på! Bestillte jo feil farge på Mac Studio Fix Powder Plus Foundation sist. NC 35 er for lys nå, så idag fikk jeg NC 40. Ikke så lenge igjen av "brun sesongen" men kan jo bruke den når jeg har brukt Garnier sprayen min :-)
 Mac Woodwinked har jeg sett etter lenge på ACW.
Endelig fant jeg den! Garantert ny favoritt!

Mac Woodwinked nederst i midten.
Mac Sable nederst til høyre.

 Elsker Mac sin pudder foundation!
Synes det dekker kjempebra.
Kan se litt urenheter om jeg bruker det daglig over lang tid -
Men ellers ingenting å utsette på det :-)


Urban Decay "Big Buddha Brush"
Større børst skal man lete lenge etter!
Fin til å bruke på kroppen, men jeg blir nok mest å bruke den til ansikt.
Blir spennende å prøve :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...