fredag 5. august 2011

Shopping uke 31 - Mac, Korres & China Glaze!

Når jeg kom hjem fra ferie lå det en pakke fra ACW og venta på meg i postboksen :-) I tillegg lå Det Nye i posten med en rouge børste fra MakeUp Mekka. Virker veldig bra, men må vaske den først.
* Mac Studio Fix Powder Plus Foundation - NC35
* Mac Satin Eye Shadow - Chamomile
* Korres Eyeliner Pencil - Metallic Brown
* China Glaze Mini - Agent Lavender

Klarte seff å bestille feil Mac pudder! Bestillte fargen jeg hadde fra før, og den er altfor lys til meg nå! Sku ha bestillt NC 40 eller 45, men har bomma kraftig. Jaja...

Nedtur å få samme farge som jeg hadde.
Men veldig bra pudder! Blir å selge den til noen andre :-)
Fornøyd med øyenskyggen! Skal depotte den asap :-)
 Denne eyelineren har de på Kicks også, men til en mye dyrere pris!
Fargen er det ingenting å si på! Elsker den!

 ACW har mini China Glaze negllakker.
Denne er kjempefin nå mens det enda er sommer! Skal prøve den idag :-

Ny rouge børste! Liker :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...