lørdag 5. november 2011

Exuviance Del I

Min absolutt favoritt hudpleieserie, ever! Exuviance!
Den gjør underverker for huden min, den lukter nydelig og jeg er totalt forelsket igjen!

Første gang jeg testet ut Exuviance var for ca 8 år siden. Etter det har jeg brukt serien i perioder.
Nå har jeg vært på utkikk etter en ny rens og kjøpte derfor en sampling pakke på Salong Mona Lisa i Oslo. Den kostet 199 om jeg ikke husker helt feil.

Pakken inneholder:
  • Purifying Cleansing gel
  • Moisture Balance toner
  • Hydrating Hand & Bodylotion
  • Rejuvenating Bionic scrub
  • Evening Restorative Complex
  • Rejuvenating treatment Mask
  • Essential Daily Defence Fluid spf 15
  • Hydrating Eye Complex

    Fantastiske produkter som lukter himmelsk!
    Jeg kan ikke velge ut èn favoritt, for alle er virkelig favoritter!
    Serien koster litt, men er absolutt verdt hver krone spør du meg :-)
    Og ja! Jeg har kjøpt meg noen store produkter i favoritt serien min ;-)
    Bilder kommer!

    Hva er din favoritt hudpleie serie, eller produkt?













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...