fredag 11. november 2011

Exuviance Del II

I det mini-flaskene mine begynner å bli tom, fikk jeg panikk og dro tilbake til Salong Mona Lisa. Jeg kjøpte i første omgang tonic, øyekrem og nattkrem.
Exuviance er et amerikansk merke og selges hos enkelte hudpleiere. Kan også bestilles på nett til en mye hyggeligere pris. For billig, det er ikke Exuviance! Men, absolutt en bra investering! Fra tidligere erfaring vet jeg at en stor flaske med rens varer i ca 6 mnd og tonic i ca 3 mnd. Veldig drøy i bruk :-)


Moisture Balance Toner;
Lukter fantastisk og skikkelig fresh! Bruker den morgen og kveld!
Elsker øyekremen!
Har merket at den ene lille "påsan" under det ene øyet har blitt mindre
og er mindre mørk under øynene :-)

Nattkremen trekker fort inn, gir masse fukt og lukter kjempegodt!
Nesten så jeg har lyst til å bruke den på dagen også!
Dagkremen som fulgte med i sampling pakken har spf 15, 
noe som er kjempebra... Men, den er for fet for huden min :-(
Fortsetter å lete etter den perfekte dagkrem med spf...

3 kommentarer:

  1. Spennende å høre om merker jeg ikke kjenner til så godt :)

    SvarSlett
  2. sminkehimmelen: Jeg har prøvd mye forskjellig gjennom årenes løp men denne er jeg alltid fornøyd med! Skal innom Sephora snart, og da skal jeg kjøpe "Fresh Soy Face Cleanser" Har du hørt noe om den? Hva er din favoritt serie?
    http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P7880

    SvarSlett
  3. Hvis du syns dagkremen er for fet så prøv den som fluid. Mye tynnere og lettere konsistens, men like effektiv.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...