tirsdag 15. november 2011

Når livet endrer seg

Forrige uke ringte legen min...
Det blir operasjon, jeg må gjøre dette. Faen! Jeg vil ikke ha narkose! Jeg vil ikke kuttes i! Jeg vil ikke ha vondt! Jeg vil bare ikke! Men, for min egen helse vet jeg at jeg må.

Så, da har jeg analysert litt (typisk meg...)
Hva er det som gjør meg så redd? Er det dødsangst? Er det etter-perioden jeg gruer meg til? Jeg vet ikke. Men, jeg tror det er hele pakka. Nåler, narkose, blødninger, smerter... Bah! Dette er er barnemat ift hva andre må gjennom! Dette klarer jeg sier jeg til meg selv! Snart tar jeg meg ferie fra bekymrede tanker og skal kose meg i Paris med verdens beste mann.
DET ser jeg frem til.

Dritt celler!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...