lørdag 12. november 2011

Sephora Shopping-liste!

Torsdag reiser vi til Paris!
Som vi gleder oss! Jeg har forhandlet meg fram til en bra avtale med kjærsten: Jeg skal ha minimum 2 timer alene, uten mas på Sephora! Ellers skal vi kikke etter restaurant til å feire dagen vår på, finne hotell til gjestene og ellers kose oss med god mat og litt shopping :-)
Det kommer til å bli magisk ♥ Her er min shopping-liste til Sephora & apotek!!!
Ellers blir det vel litt Mac handling på flyplassen :-)

Bildene er linket :-)

Denne rensen har jeg hørt så mye bra om!
Skal kikke litt på dagkremen også :-)


Nars Sheer Glow, gleder meg! Har hatt lyst på denne lenge!

Ny setting spray.
Usikker på om det blir denne eller om jeg finner en "bedre"...



Disse palettene ser bare  fan-tas-tisk ut!
Ser for meg kongeblå og sølv til årets julebord :-)

Om det blir akkurat disse negllakkene vet jeg ikke...
Men fine er de! Sephora by OPI!

Bioderma sin sminkefjerner skal være en av de beste på markedet!
Jeg skal på apotek og hamstre denne til meg selv og venninner!


Denne kremen selges ikke i norden, men i Frankrike selges den på apotek.
La Roche Posay er en kjempegod hudpleieserie til alle hudtyper.
De inneholder minimalt med ingredienser og jeg kan absolutt anbefale den!












1 kommentar:

  1. hei ønsker deg god jul på forhånd og du kan sjekke denne sidenfor julebord. det ville være en flott kveld ...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...