lørdag 12. november 2011

Too Faced Goodies!

Fant disse to Too Faced produktene til en billig penge på MakeUp Mekka! Har brukt de hver dag siden jeg fikk de! Absolutt nye favoritter i sminkepungen!


 Nydelige farger som er godt pigmentert!
 Favorittene mine;
Pink Cheeks, Birthday Suit, In The Buff, Lap Dance & Satin Sheets
Brukes ofte sammen med Mac Woodwinked, Mac Sable & SMH Ally Cat.
Pudderet holder sminken bedre på plass og holder huden matt lengere.
Det perfekte "setting" pudder :-)
Elsker det!

Hvilke Too Faced produkter liker du?

6 kommentarer:

  1. SV: Heisann!
    Så spennende da!! Gratulerer:)
    Godt bra valg å reise til Paris må jeg si, byen er utrolig romantisk! Jeg ville besøkt Notre Dame (gå både inn og opp i toppen), Louvre, La Fayette (kjøpesenter), Champs-Élysées (gå fra parken i bunnen og helt opp til Triumfbuen), Operaen, sitte på typisk franske kaféer, også MÅ dere se Eifeltårnet kl 19, for da glitrer det i noen minutter.. Operaen har en flott restaurant på høyre side dere burde sjekke ut og som ikke er overpriset:)
    Ha en fin tur da!!
    Martine

    SvarSlett
  2. Takk for gode tips! Visste ikke at Eiffeltårnet glitret, så det skal vi absolutt få med oss! Skal sjekke ut restauranten også! Blir spennende :-)

    SvarSlett
  3. Glitrer og glitrer da, men det blinker oppover hele!!! Og det er så utrolig pent å se på:)

    SvarSlett
  4. Martine Dyb: Haha, men jeg skjønner hva du mener :-)

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke så mange Too Faced produkter. Men jeg liker deres solpudder Chocolate Soleil godt, pluss deres Natural Eye palette :)

    SvarSlett
  6. sminkehimmelen: Ja, har hørt masse bra om solpudderet. Bruker du det i hele ansiktet eller bare til contour?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...