tirsdag 17. januar 2012

Bryllupet - 5,5 måneder igjen!

Dagen haler seg innpå! Nå er det under 6 måneder til vi skal gifte oss! Innvendig skriker jeg "hjeeeeeeeelp", men utenpå er jeg lugn som bare det. Nesten litt for lungn! Jeg er jo et typisk eksempel på " ta-det-på-sparket" menneske! Hjelpes, hvordan skal dette gå?...

Det vi ser for oss på selve dagen er:

Vielse på Oslo tinghus, middag for oss og gjestene, transport opp til Frysja33, kaffe og kaker på Frysja33 med tilhørende dans og fest etterpå! Enkelt og greit. Vi ønsker oss et fint, koselig og "avslappet" bryllup der gjestene og vi skal kose oss uten for mye ståhei :-) Vi gleder oss masse!

- Dato er satt
Men ikke avklart med tinghuset enda pga papirene bare er gyldig i 3 mnd fra utskrivelse. Latterlige regler, men får ikke gjort så mye med det...

- Lokale er klart!
Vi har leid Frysja33 på Kjelsås. Perfekt lokale for oss med perfekt pris


- Restaurant er klar
Har funnet en perfekt restaurant i gå avstand til tinghuset! Skal prøvesmake menyen der om ikke så lang tid. Gleder oss! Føles godt at restauranten er i boks :-)

- Forlovere er klar

De beste forloverne er booket!

- Frisør & sminke er klar
Håret har jeg fått min vakre guddatter til å fikse. Hun er utdannet frisør. Sminken ordner jeg selv. Jeg vet selv best hva som kler meg best, stoler ikke på at noen ukjente skal ordne det...

- Fotograf er klar
Min fantastiske venninne skal ta bildene. Super dyktig fotograf som jeg stoler 100% på! Kunne ikke ha fått en bedre fotograf :-)

- Bryllupsreise er klar
Denne uka bestilte vi tur til Kolymbia på Rhodos! Vi skal bo på dette hotellet! Fantastisk! Med spa avdeling og uten barn på hotellet! Lyx!


- Kjole og dress er ikke klar

Regner med å bestille billig kjole fra utlandet om ikke så alt for lenge. Får den spesialsydd til meg for en 1/9 av norsk pris!

- Sko er ikke klar
Christian Louboutin Nude pump 70mm skal kjøpes inn i god tid før bryllupet. Legger mindre penger i kjolen for å få disse skoa! De kan jeg bruke senere også, en klassiker å ha i skapet ♥


- Smykker er ikke klar
Men, har funnet mange fine spesielle bl.a på Etsy, ellers har Snö mange fantastiske! Elsker dette anhenget fra Etsy ♥

- Kakebakere er ikke klar
Skal ikke ha så mange kaker, så det ordner vi nærmere...

- Toastmaster er ikke klar
Skal spørre svigersøs, men gjør det ikke enda. Venter litt. Hu sier sikkert ja, håper vi ♥

- Invitasjoner er ikke klar
Får ikke gjort så mye med de så lenge ikke datoen er spikret 100%. Sender de ut etter at vi har fått klarsignal fra Tinghuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...