lørdag 21. januar 2012

L'Essence - Balenciaga

Fikk flere småprøver på Sephora på denne parfymen i november. De har ligget uprøvd i parfymeboksen min inntil idag. Denne parfymen er rett og slett fantastisk! I love it ♥ Den lukter bare så godt! Kommer definitivt til å bli mitt neste parfyme kjøp! Jeg er elendig på å forklare dufter, så her kommer den offisielle versjonen:

"Balenciaga L’Essense er en moderne og rocka duft, med fiol, tre noter og lær. Inspirert av Balenciaga sin ikoniske skinnjakke. En mørkere og moderne uttoning av Balenciaga Paris"

 Kanskje ikke en hverdagsparfyme jeg føler jeg kan bruke på jobb...
Men, neste helg skal den absolutt brukes på fest :-)
Muligens et bra alternativ til bryllupet også?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...